07 травня 2024 року
Математика
Тема: Ділення з остачею.
Мета: розглянути ділення з остачею і його графічні моделі, вивести алгоритм ділення з остачею та навчити використовувати його для розв'язання прикладів, закріплювати прийоми позатабличного множення і ділення:, закріплювати знання таблиці множення; розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до вивчення математики.
Підручник "Математика" с.52-53.
1) Урок в ZOOM.
2) Дивитись презентацію Ділення з остачею.
3) Руханка-фізкультхвилинка.
Англійська мова
1) Урок в ZOOM.
2) Матеріали уроку на блозі вчителя.
Українська мова
Тема: Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту-опису за поданими запитаннями. Оголошення.
Мета: формувати вміння дітей розпізнавати та визначати типи текстів, учити знаходити потрібну інформацію в оголошенні; розвивати критичне мислення, увагу, пам'ять, зосередженість, формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Підручник "Українська мова" с.132.1) Урок в ZOOM. 2) Дивитися презентацію Розрізняю текст-розповідь і текст-опис.
Тема: Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту-опису
за поданими запитаннями. Оголошення.
Мета: формувати вміння дітей розпізнавати та визначати типи текстів, учити знаходити потрібну інформацію в оголошенні; розвивати критичне мислення, увагу, пам'ять, зосередженість, формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Підручник "Українська мова" с.132.
1) Урок в ZOOM.
2) Дивитися презентацію Розрізняю текст-розповідь і текст-опис.
Читання Тема: Веселе слово. Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші".
Мета: ознайомити дітей із твором Павла Глазового, навчати розуміти гумор, визначати в тексті смішні ситуації; удосконалювати навички правильного виразного читання, розвивати зв'язне мовлення учнів, фантазію і уявлення, збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд учнів; спонукати інтерес до віршування, виховувати любов до рідного слова.
Підручник "Українська мова. Читання" с.131-133.1) Урок в ZOOM2) Дивитися презентацію Веселе слово. Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші".
Навколишній світТема: Годинники. Історія винаходу годинника. Казка про загублений час. Мета: збагачувати й розширювати уявлення дітей про світ, створений людьми, ознайомити з історію винаходу годинника; розвивати пізнавальні інтереси, креативне мислення, творчі здібності учнів, фантазію, уяву, збагачувати словниковий запас; виховувати бажання пізнавати навколишній світ.
Підручник "Навколишній світ" ІV частина с.50-51.1) Урок в ZOOM.2) Дивитися навчальне відео Історія годинника.3) Виконати завдання на сторінках підручника.Фізична культура
Читання
Тема: Веселе слово. Павло Глазовий
"Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші".
Мета: ознайомити дітей із твором Павла Глазового, навчати розуміти гумор, визначати в тексті смішні ситуації; удосконалювати навички правильного виразного читання, розвивати зв'язне мовлення учнів, фантазію і уявлення, збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд учнів; спонукати інтерес до віршування, виховувати любов до рідного слова.
Підручник "Українська мова. Читання" с.131-133.
1) Урок в ZOOM
2) Дивитися презентацію Веселе слово. Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші".
Навколишній світ
Тема: Годинники. Історія винаходу годинника.
Казка про загублений час.
Мета: збагачувати й розширювати уявлення дітей про світ, створений людьми, ознайомити з історію винаходу годинника; розвивати пізнавальні інтереси, креативне мислення, творчі здібності учнів, фантазію, уяву, збагачувати словниковий запас; виховувати бажання пізнавати навколишній світ.
Підручник "Навколишній світ" ІV частина с.50-51.
1) Урок в ZOOM.
2) Дивитися навчальне відео Історія годинника.
3) Виконати завдання на сторінках підручника.
Фізична культура
Немає коментарів:
Дописати коментар