08 травня 2024 року
Математика
Тема: Перевірка сформованості навичок усних обчислень.
Мета: перевірити сформованість навичок усних обчислень, закріплювати прийоми позатабличного множення і ділення:, закріплювати знання таблиці множення; розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до вивчення математики.
Підручник "Математика" с.56.
1) Урок в ZOOM.
2) Дивитись презентацію.
3) Руханка-фізкультхвилинка.
Українська мова
Тема: Виявляю слова, які прикрашають текст. Доповнення тексту словами з довідки. Написання тексту за світлиною.
Мета: з'ясувати роль виражальних засобів мови в тексті ; розвивати критичне мислення, увагу, пам'ять, зосередженість, формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Підручник "Українська мова" с.133-134.1) Урок в ZOOM. 2) Дивитися презентацію Виявляю слова, які прикрашають текст.
Тема: Виявляю слова, які прикрашають текст. Доповнення тексту
словами з довідки. Написання тексту за світлиною.
Мета: з'ясувати роль виражальних засобів мови в тексті ; розвивати критичне мислення, увагу, пам'ять, зосередженість, формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Підручник "Українська мова" с.133-134.
1) Урок в ZOOM.
2) Дивитися презентацію Виявляю слова, які прикрашають текст.
Читання Тема: Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко "Вербові сережки"
Мета: продовжувати ознайомлення дітей із творами Ліни Костенко, формувати вміння створювати власні твори; удосконалювати навички правильного виразного читання, розвивати зв'язне мовлення учнів, фантазію і уявлення, збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд учнів; спонукати інтерес до віршування, виховувати любов до художнього слова, до навколишнього світу, здатність помічати красу.
Підручник "Українська мова. Читання" с.134.1) Урок в ZOOM2) Дивитися презентацію Фантазуємо і створюємо казку.
Навколишній світТема: Сонячний годинник. Міні-проєкт. Рослини-годинники. Мета: збагачувати й розширювати уявлення дітей про навколишній світ та світ створений людьми; розвивати пізнавальні інтереси, вміння знаходити потрібну інформацію, креативне мислення, творчі здібності учнів, фантазію, уяву, збагачувати словниковий запас; виховувати бажання пізнавати навколишній світ.
Підручник "Навколишній світ" ІV частина с.50-51.1) Урок в ZOOM.2) Дивитися навчальне відео Квітковий годинник.3) Підготувати міні-проєкт на тему "Рослини-годинники". Класна година 8 травня - День пам'яті та примирення.
Читання
Тема: Фантазуємо і створюємо казку.
Ліна Костенко "Вербові сережки"
Мета: продовжувати ознайомлення дітей із творами Ліни Костенко, формувати вміння створювати власні твори; удосконалювати навички правильного виразного читання, розвивати зв'язне мовлення учнів, фантазію і уявлення, збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд учнів; спонукати інтерес до віршування, виховувати любов до художнього слова, до навколишнього світу, здатність помічати красу.
Підручник "Українська мова. Читання" с.134.
1) Урок в ZOOM
2) Дивитися презентацію Фантазуємо і створюємо казку.
Навколишній світ
Тема: Сонячний годинник.
Міні-проєкт. Рослини-годинники.
Мета: збагачувати й розширювати уявлення дітей про навколишній світ та світ створений людьми; розвивати пізнавальні інтереси, вміння знаходити потрібну інформацію, креативне мислення, творчі здібності учнів, фантазію, уяву, збагачувати словниковий запас; виховувати бажання пізнавати навколишній світ.
Підручник "Навколишній світ" ІV частина с.50-51.
1) Урок в ZOOM.
2) Дивитися навчальне відео Квітковий годинник.
3) Підготувати міні-проєкт на тему "Рослини-годинники".
Класна година 8 травня - День пам'яті та примирення.
Немає коментарів:
Дописати коментар